کد خبر : 1129 ۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت [ ۱۱:۱۱ ]
Print This Post Print This Post ذخیره فایل ارسال به دوستان

ظرفیت اسمی بنادر به بیش از ۲۰۰ میلیون تن رسیده است/ روابط عمومی‌ها حلقه ارتباطی بین مدیران و رسانه‌ها هستند

در مورد اخبار حمل و نقل دریایی کشور خبری داریم از وزارت راه و شهرسازی با عنوان “ظرفیت اسمی بنادر به بیش از ۲۰۰ میلیون تن رسیده است/ روابط عمومی‌ها حلقه ارتباطی بین مدیران و رسانه‌ها هستند” که پیشتر بدان میپردازیم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی نقی امیراسماعیلی کناری رئیس جدید […]

در مورد اخبار حمل و نقل دریایی کشور خبری داریم از وزارت راه و شهرسازی با عنوان “ظرفیت اسمی بنادر به بیش از ۲۰۰ میلیون تن رسیده است/ روابط عمومی‌ها حلقه ارتباطی بین مدیران و رسانه‌ها هستند” که پیشتر بدان میپردازیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی نقی امیراسماعیلی کناری رئیس جدید روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی با حضور در وزارت راه و شهرسازی از پایگاه خبری این وزارتخانه بازدید کرد.

امیر اسماعیلی در این بازدید ضمن اشاره به جایگاه و نقش رسانه‌ها در کمک به پیش‌برد اهداف سازمان‌ها، گفت: اتفاقات خوبی در بنادر کشور بعد از انقلاب رخ داده است و خدمات بسیار زیادی در بخش زیربنایی انجام شده است.

وی با بیان اینکه تخصص و علم در حوزه بندری پیش از انقلاب تا این اندازه وجود نداشت، ادامه داد: درآن زمان هیچ دانش بومی در حوزه سازه‌های دریایی و ایجاد موج شکن وجود نداشت و پروژه‌ها توسط متخصصین داخلی انجام نمی‌شد و حتی گاهی متخصصین ما اجازه ورود نداشتند. اما بعد از انقلاب تحول عمده‌ای در حوزه‌های ساخت و ساز در بنادر رخ داد که متاسفانه در امر اطلاع رسانی آن کوتاهی صورت گرفته است.

اسماعیلی به نقش رسانه‌ها و ارتباط با رسانه اشاره کرد و گفت: ما سعی می‌کنیم جلسات و نشست‌های خبری بین معاونان فنی و مهندسی سازمان با خبرنگاران برگزار شود تا این مشکل حل شود.

مدیر روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: هیچ وقت قبل از انقلاب حجم مبادلات کالا در بنادر کشور بیشتر از عدد ۱۵ میلیون تن نبود در حال حاضر ظرفیت اسمی بنادر بیش از ۲۰۰ میلیون تن است و این به برکت فداکاری نیروهای داخلی و افراد زحمت‌کشی است که با همه مشکلات موجود در دوران تحریم و جنگ کمر همت بسته و دست از کار و تلاش بر نداشتند.

وی ادامه داد: نه به عنوان کارمند این مجموعه بلکه به عنوان یک کارشناس عرض می‌کنم که خدمات چشمگیر و بسیار خوبی در حوزه دریا و بندر انجام شد اما نتوانستیم آن را به نحو احسن منعکس کنیم.

به گفته اسماعیلی روی انتشار اخبار خدمات‌دهی در بنادر کار نشده است و سازمان بنادر در دستورالعمل جدید خود در تلاش برای تغییر این وضع است.

اسماعیلی اد امه داد: در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات به جمله امام خمینی(ره) استناد می‌کنیم و می‌گویم که جمهوری اسلامی ایران در این زمینه مظلوم است؛ در حالی که کارهای کوچک کشورهای همسایه به بهترین شکل منتشر و رسانه ای می‌شود، تبلیغات و اطلاع رسانی در خصوص فعالیت‌های ایران آن هم بدون تکیه گاه که همیشه روی پای خود ایستاده ضعیف بوده است.

مدیر جدید روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: باید نقشه راهی را با هدف رفتار خود با مراکز و پایگاههای خبری ترسیم کنیم و مجاب شویم که قوی‌تر از گذشته کار کنیم و آسیب شناسی نماییم. ما نمی‌توانیم تابع شرایط سلیقه‌ای و رفتار فردی باشیم.

اسماعیلی تصریح کرد: نوع رفتار با رسانه مشخص است و مردم باید آگاه باشند و در جریان کارهای انجام شده قرار گیرند. حلقه ارتباطی بین مدیران و رسانه‌ها روابط عمومی‌ها هستند و ما علاقه‌مند به ایفای با کیفیت این نقش هستیم و آن را وظیفه ی اصلی و خداپسندانه می دانیم.

امیدواریم خبر “ظرفیت اسمی بنادر به بیش از ۲۰۰ میلیون تن رسیده است/ روابط عمومی‌ها حلقه ارتباطی بین مدیران و رسانه‌ها هستند” مورد استفاده شما قرار گرفته باشد.

منبع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها