کد خبر : 1489 ۲۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت [ ۸:۴۵ ]
Print This Post Print This Post ذخیره فایل ارسال به دوستان

رپورتاژ آگهی، موثرترین ابزار بازاریابی محتوا

اگر بپذیریم که بازاریابی محتوا شیوه ای برای فروش است می‌توانیم بگوییم هر ابزاری که به فروش ما کمک نماید میتواند نقش بازاریابی محتوا داشته باشد. میخواهیم بررسی کنیم که چرا رپورتاژ آگهی، موثرترین ابزار بازاریابی محتوا میباشد؟ به نظر تعداد زیادی از مشاوران و متخصصان عرصه بازاریابی، رپورتاژ آگهی یکی از قدرتمندترین روشهای بازاریابی در این […]

اگر بپذیریم که بازاریابی محتوا شیوه ای برای فروش است می‌توانیم بگوییم هر ابزاری که به فروش ما کمک نماید میتواند نقش بازاریابی محتوا داشته باشد. میخواهیم بررسی کنیم که چرا رپورتاژ آگهی، موثرترین ابزار بازاریابی محتوا میباشد؟
به نظر تعداد زیادی از مشاوران و متخصصان عرصه بازاریابی، رپورتاژ آگهی یکی از قدرتمندترین روشهای بازاریابی در این زمان در جهان می باشد . در دوره ای که هر فردی در بازار و دنیای مجازی اغراق می کند یک مطلب رایگان که برای کاربران و خوانندگان رسانه سودمند و با ارزش است و باعث بالا رفتن اعتبار شما می گردد . و رپورتاژ آگهی در این خصوص میتواند نقش بسیار مفیدی بازی کند  .
سالیانی است که رپورتاژ آگهی در زمینه بهداشت و اقتصاد مورد استفاده قرار میگیرد . بهتر است به جای بازاریابی با دادن اطلاعات مفید و رایگان به کاربران و خوانندگان خود را یک مشاور و دوست خوب معرفی کرده و آنها را مجاب به خرید محصول نمایید . که این امر باعث افزایش کاربران شما می گردد .

قدرت رپورتاژ آگهی در متقاعد کردن مشتری

محبوب بودن رپورتاز آگهی به تنهایی بدلیل سادگی آنها نمی باشد . برتری آن این است برای هر مشاغل و کسب و کاری می توان از فواید آن بهرمند شد . در دیگر روش های تبلیغاتی این گونه نیست . حتی در سمینار هم میتوان از طریق رپورتاژ آگهی محصول خود را عرضه کرد حتی اگر ان محصول یک صتدلی باشد .
تعداد کثیری از صاحبان مشاغل و کسب و کارها از این نوع تبلیغات بهره می برند زیرا قبل از فروش محصول مشتری را متقاعد میکنند و در بیشتر روش های بازاریابی باید افراد را ابتدا جذب نمود و سپس اقدام به مجاب کردن فرد به خرید محصول نمود .
که این یکی از دشوارترین کارها در زمینه بازاریابی می باشد . با این حال در رپورتاژ آگهی نیازی به این کارها نیست و فردی که علاقه مند به محصول شده به درستی میداند قصد خرید چه محصولی را دارد و از خرید خود رضایت دارد و می توان بیان کرد از قبل فروش صورت گرفته است . حقیقت این است که مردم از دیدن رپورتاژ آگهی‌ در رسانه‌ها لذت می‌برند. دلایل محبوبیت رپورتاژ آگهی را در این مقاله بخوانید.
.

تغییر رابطه فروشنده و خریدار در رپورتاژ آگهی

فکر کنید فردی قصد خرید یک اتومبیل را دارد یکی از بزرگترین اشتباهاتی که یک فروشنده اتومبیل انجام میدهد این
 میباشد که در پشت میز خود نشسته و با خریدار صحبت می نماید .
و این باعث میگردد شما در موقعیت یک فروشنده و مالباخته قرار دارید . این احساس را یک مشتری در این وضعیت دارد . بجای آن بلند شوید و کنار مشتری بنشینید که در این صورت به یک فروشنده و یک مشتری راضی تبدیل می شوید .
رپورتاژ آگهی همین کار را برای صاحبان کسب و کار انجام می‌دهد. به جای آنکه فرد از فروشنده دوری نماید، با مطالعه رپورتاژ آگهی مشتری با رضایت از خریدی که قصد آن را دارد به فروشنده مراجعه می کند .
بازاریابی و فروش کاری سخت بوده و بسیاری از عهده آن بر نمی آیند و تعدادی انرژی زیادی برای به فروش رساندن محصول میگذارند و فیدبک مناسبی را تجربه می نمایند . و عده ای افراد و بازاریابان این کار را به نحوی انجام میدهند که گویا این کار یکی از اسان ترین کارهاست و رپورتاژ آگهی همان وسیله ای می باشد که در اختیاز این بازاریابان و فروشندگان هوشمند قرار دارد.
 ایا شما هم رپورتاژ آگهی، موثرترین ابزار بازاریابی محتوا میدانید؟ به نظر شما چه نقات قوت دیگری در رپورتاژ آگهی نهفته است؟
ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها